Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeżeli z przesyłką coś jest nie tak prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 882069505.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami zaraz po odbiorze przesyłki.
  2. Niezwłocznie od otrzymania zgłoszenia i wyjaśnieniu okoliczności poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

UWAGA! Z racji specyfikacji produktów mrożonych nie odebranie przesyłki z winy klienta w pierwszym możliwym terminie wyłącza prawo do reklamacji. Kurier też nie ma obowiązku zadzwonić przed doręczeniem dlatego prosimy wybierać adres doręczenia rozsądnie - tak aby kurier zastał kogoś na miejscu.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: mfurmaniuk@planetapsa.pl lub telefonicznie: 882069505. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, odnoszącymi się do artykułów spożywczych i szybko psujących się, zwroty nie są możliwe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl